Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Συγνώμη αλλά....αρρώστησε η θεία μου στο Όσλο!!!

Πολιτικό πλήγμα δέχεται η Τεχεράνη από την τρίτη αποσκίρτηση ιρανού διπλωμάτη στην Ευρώπη κατά τη φετινή χρονιά. Ένας διπλωμάτης της πρεσβείας του Ιράν στις Βρυξέλλες ανακοίνωσε την Τρίτη σε συνέντευξη Τύπου στο Όσλο ότι εντάσσεται στην αντιπολίτευση και ζητάει πολιτικό άσυλο στη Νορβηγία....
 "Ζητώ πολιτικό άσυλο με όλη την οικογένειά μου", δήλωσε ο Φαρζάντ Φαρανγκιάν, ακόλουθος Τύπου στην ιρανική πρεσβεία στο Βέλγιο, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Όσλο. "Ζητώ συγγνώμη από τον ιρανικό λαό. Στη διάρκεια των 30 τελευταίων ετών, ήμουν στην υπηρεσία του ιρανικού λαού. Όμως οι παρεκτροπές που υπήρξαν εκ μέρους της ιρανικής δημοκρατίας δεν μου αφήνουν περιθώριο επιλογής. Ελπίζω να είμαι η φωνή της αντιπολίτευσης", δήλωσε ο Φαρανγκιάν.
 Από τον Ιανουάριο, είναι ο τρίτος ιρανός διπλωμάτης που εγκαταλείπει τα καθήκοντά του και ζητεί άσυλο σε μια σκανδιναβική χώρα.
 Ο δεύτερος στην ιεραρχία της πρεσβείας του Ιράν στο Ελσίνκι ανακοίνωσε το Σαββατοκύριακο πως ζητεί άσυλο στη Φινλανδία.
 Το Φεβρουάριο, ο πρώην πρόξενος της ιρανικής πρεσβείας στο Όσλο, ο Μοχαμέντ Ραζά Χεϊνταρί, έλαβε πολιτικό άσυλο αφού είχε αποστατήσει ένα μήνα νωρίτερα.
 Ο Φαρανγκιάν εξήγησε ότι βρίσκεται στη Νορβηγία για να συνεργαστεί με τον Χεϊνταρί σε μια εκστρατεία εναντίον του καθεστώτος του ιρανού προέδρου Αχμαντινεζάντ. 
 
http://fimotro.blogspot.com/2010/09/blog-post_5567.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου