Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Δηλώσεις Γκαλέτι για το διαζύγιο

Απάντηση του "Λούτσι" όσον αφορά το περιβόητο διαζύγιο του με τους ερυθρόλευκους.
Ο Αργεντινός άσος δήλωσε, μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας, πως δεν έχει τεθεί ποτέ θέμα καταγγελείας του ίδιου στην UEFA ενώ τόνισε πως θα είναι για πάντα θερμός υποστηρικτής των Πειραιωτών.
Αναλυτικά όσα είπε ο "Λούτσι":
"Αγαπητοί φίλοι και οπαδοί του Ολυμπιακού.
Όπως ήδη ανέφερα στη σύντομη δήλωσή μου την περασμένη Πέμπτη, η κατάσταση που...
 δημιουργήθηκε δεν είναι καθόλου ευχάριστη για μένα, καθώς επίσης, ότι δεν είναι ακριβώς όπως γράφτηκε και πέρασε στον Τύπο. Θα ήθελα λοιπόν να προσθέσω τα εξής:
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα επιθυμούσα πιο πολύ από οτιδήποτε, να συνεχίσω να παίζω και να βοηθάω την ομάδα και τους συμπαίκτες μου να κερδίσουν και άλλους τίτλους και να χαιρόμαστε τις αξέχαστες στιγμές. Πόσο μάλλον εγώ, που θα ήθελα να χαίρομαι και το περιβραχιόνιο του αρχηγού που μου εμπιστεύτηκαν, για να αποδεικνύουμε ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, είναι η καλύτερη ομάδα σε αυτή τη χώρα.
Κανείς δεν μπορεί να φανταστεί την δικιά μου πίκρα. Ήμουν στην καλύτερη στιγμή της καριέρας μου και τις προσωπικής μου ζωής και ξαφνικά άλλαξαν όλα. Προσπάθησα πάρα πολύ να επανέλθω αλλά δυστυχώς δεν το κατόρθωσα και θα πρέπει να μάθω να ζω κάτω από άλλες συνθήκες, καθώς επίσης να κοιτάξω το μέλλον από άλλη οπτική γωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου