Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Η Pam μιλάει για το πρόβλημά της

Για το ροζ DVD που κυκλοφορεί ανά τον κόσμο αλλά και για τη «μάχη» που δίνει με την ηπατίτιδα C μίλησε η sexy Pamela Anderson.
«Αργά ή γρήγορα, τα παιδιά μου θα το μάθαιναν από κάποιο συμμαθητή τους. Τους εξήγησα ότι υπήρξαμε τρελά ερωτευμένοι με τον πατέρα τους και απολαμβάναμε τον έρωτα όσο πιο έντονα μπορούσαμε. Αυτό το υλικό το έκλεψαν από το σπίτι μας. Τα παιδιά το κατάλαβαν και έδειξαν κατανόηση» είπε χαρακτηριστικά.
Όσο για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, δήλωσε ότι προσπαθεί να ζει φυσιολογικά…
«Μπορεί να κολλήσουν όλοι, όχι μόνο οι τοξικομανείς. Εγώ το έπαθα από βελόνα τατουάζ. Κάνω συνέχεια εξετάσεις, αλλά η ηπατίτιδα δεν κάνει διακρίσεις» πρόσθεσε και με τα μάτια βουρκωμένα απάντησε σε ερώτηση για το αν κινδυνεύει η ζωή της: «Είμαι πολύ υγιής και ο γιατρός μου μου λέει να συνεχίσω να κάνω ό,τι κάνω και να ζω κανονικά. Θα συνεχίσουμε να το παρακολουθούμε και ίσως κάποτε χρειαστεί κάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου